Павло Хобзей: Директори повинні стати наставниками для вчителів

25

 

Заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей 30 жовтня виступив під час презентації онлайн-курсу «Управління школою. Практикум» та закликав адміністрацію шкіл долучитися до його проходження.

Курс на платформі EdEra з урахуванням досвіду пілотування програми «Школа 3.0» у львівських школах від Центру інноваційної освіти «Про.Світ» покликаний допомогти адміністраціям шкіл та керівникам відділів освіти налагодити ефективні процеси управління у школах. Пройти курс безкоштовно можна вже зараз за посиланням.

«Нам важливо, щоб також навчалися і директори. Тому що директор є лідером школи, в якій він працює, і без підтримки директорів і заступника дуже важко реалізовувати ті чи інші проекти… Ми зараз працюємо над тим, щоб запровадити наставництво (супервізію): підтримувати вчителів, відвідувати уроки, перевірити, чи вони зрозуміли форму викладання, суть нових методик викладання через партнерство», – зазначив Павло Хобзей. Таким чином, директор чи заступник директора, які завжди перебувають у школі, повинні виконувати це завдання наставництва, але це буде відбуватися лише за умови, що їхні особисті цінності відповідатимуть цінностям НУШ. Даний курс допомагатиме реалізовувати ці цілі.

Павло Хобзей також відзначив, що курсів підвищення кваліфікації згідно НУШ, які в обов’язковому порядку пройшли вчителі, недостатньо для того, аби змінити деякі усталені цінності цієї професії: «Тому що школа була авторитарною; тому що навчання було базоване на передачі знань; тому що ми не настільки звертали увагу на цінності і на ставлення… Вчитель повинен задавати завдання, але не давити на особистості».